اینترنت Wireless

اینترنت وایرلس (Wireless).بدون نیاز به خط تلفن.

خدمات اینترنت پرسرعت بر بستر بی‌سیم با استفاده از فناوری PTMP در این روش با توجه به بستر ارایه (ارتباط بی‌سیم) نیازی به خط تلفن و یا سیم وجود ندارد، بر این اساس امکان ارایه سرویس به کاربرانی که به دلیل مشکلاتی همچون بستر نامناسب مخابراتی (خطوط تلفن PCM و فیبر نوری، خرابی خط و …) نمی‌توانند از سرویس‌های ADSL استفاده کنند، فراهم می‌شود.

افزون بر این، حذف مراحل مربوط به تمهیدات مخابراتی همچون رانژه کردن خط نیز راه‌اندازی سرویس و ارایه خدمات را در مدت زمانی بسیار کوتاه ممکن می‌سازد.

 

مهم‌ترین ویژگی‌های خدمات اینترنت پرسرعت با استفاده از فناوری PTMP

 

  • امکان انتقال پهنای باند بالاتر بدون محدودیت‌های رایج
  • بدون محدودیت‌های ناشی از بستر مخابراتی
  • ارایه سریع و ساده، فارغ از تمهیدات مخابراتی همچون رانژه کردن خط تلفن
  • امکان ارایه سرویس در نقاطی که به هر دلیل، ارایه‌ی یک سرویس با کیفیت میسر نیست.
  • کیفیت بالا و پایداری خدمات ارایه شده

 

تجهیزات مورد نیاز برای دریافت سرویس PTMP:

برای استفاده از خدمات PTMP به یک گیرنده رادیویی (CPE) مناسب نیاز دارید که در پشت‌بام نصب خواهد شد.

یک مودم ADSL یا اکسس پوینت برای توزیع اینترنت در محل، (POE (Power Over Eternet که تامین کننده‌ی برق تجهیزات از طریق شبکه‌ی داخلی است، پایه‌ی آنتن که روی بام مستقر می‌شود در صورت نیاز و کابل LAN، از تجهیزات مورد نیاز برای ارایه این سرویس است.

افزون بر آن، لازم است که از محل نصب آنتن تا مودم کابل‌کشی انجام شود که کابل مصرفی آن هم از دیگر تجهیزات مورد نیاز برای ارایه این سرویس است.

تجهیزات مورد استفاده جهت اینترنت وایرلس  :

آنتن میکروتیک SXTsq Lite5 or SXT Lite 5   , کابل شبکه  , روتر اکسس پوینت و یا مودم ADSL (ترجیها مودم نت ایز 4311) که قابلیت اتصال پورت WAN/LAN را داشته باشد .

Mikrotik SXTsq Lite5

ZyXEL Nbg-418n V2 Wireless N300 Home Router 

15.2m Cat6 Ethernet Patch Cable

 

 
 

 

* محدوده پوشش اینترنت وایرلس : پوشش سراسری شهر دره شهر  , مسکن مهر  , شهرک صنعتی دره شهر  و روستاهای عباسی آباد اصل مرز , جهانگیر آباد , سرخ  آباد , جمشید آباد ,پلنگ آباد و هاشم آباد .

 

 

در صورتیکه امکان تهیه تجهیزات را ندارد با تلفن 02191010061  یا 08435227748  تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را برای تهیه تجهیزات راهنمایی کنید. کلیه تنظیمات اولیه جهت اتصال به شبکه توسط همکاران ما انجام می شود.


چاپ